• Ενήλικες 22-59 ετών το μεγαλύτερο ποσοστό πελατών των 3500 στεγνοκαθαριστηρίων. • Δραστήριοι κοινωνικά και επαγγελματικά. (στελέχη επιχειρήσεων κλπ). • Χαμηλοί δέκτες σε τηλεοπτικά μηνύματα και σε ανάγνωση εντύπων. • Ευαισθησία για το περιβάλλον. Υψηλό διαθέσιμο εισόδημα. • Εκτιμούν και σέβονται καινοτόμα προϊόντα-σήματα και υπηρεσίες που βελτιώνουν τη ζωή τους και το περιβάλλον. Τους ενδιαφέρει η μόδα (ρουχισμός- ομορφιά- διακόσμηση σπιτιού-ταξίδια). Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι οι ισχυρές, ελκυστικές και επαναχρησιμοποιήσιμες EcoHangers προτιμούνται από τους καταναλωτές και από τα στεγνοκαθαριστήρια.
Targeted, Concentrated Audience Delivery
● 67% των καταναλωτών δήλωσε ότι οι EcoHangers τράβηξαν την προσοχή τους περισσότερο από άλλες διαφημίσεις. ● 65% δήλωσε ότι θα δώσει μεγαλύτερη προσοχή στις EcoHangers από άλλα μέσα. ● 69% των καταναλωτών δήλωσε ότι το μήνυμα στις EcoHangers σίγουρα θα το παραλάβουν. ● 65% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι θα ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα από μια εταιρεία που υποστηρίζει προγράμματα φιλικά προς το περιβάλλον. * Πηγή: Schlesinger Associates Start Today... Save Tomorrow!!
|